Blev en vilodag

Har varit så trött idag, varje aktivitet har gjort mig helt slut, vilade hela förmiddagen med lite yoga och meditation och försökte mig sen på lite träning, men det gick inget vidare alls. Fick lägga ner efter 15 min, blev oerhört trött av det så ville inte riskera och fortsätta. Nu vet jag inte riktigt varför det blivit så här, men men upp och ner hela tiden, det får liksom inte vara bra en hel vecka eller två. Ska nu bli intressant att följa upp detta med träningen, om det nu är det som gör mig sämre igen, vill inte tro det men man vet inte vad man ska tro om nånting längre.

Sov helt ok hela natten, vaknade ett par vändor, men somnade om igen. Så varför kroppen är så här idag vet jag faktiskt inte, trist i alla fall, vilat ute hela dagen i blåsten :), det har ju varit rätt skönt ute trots blåst.

Man vill så mycket men orkar inte så mycket såna här dagar, det är trist och tråkigt, blir så rastlös, men bara acceptera och hoppas på en bättre dag imorgon.

Ha en fin kväll, kram

4 reaktioner på ”Blev en vilodag

  1. Kan det vara så att du måste backa några steg, och ge kroppen chans att faktiskt få tid för återhämtning. Du har ingen grundenergi alls, utan kör slut på dig själv, gång på gång ❤️

    Andas, vila och acceptera. Allt annat är oviktigt. Träningen kommer tids nog, när du är redo.

    Styrkekram❤️❤️❤️❤️

    Gillad av 1 person

    1. Ja jag skulle nog också vilja backa nu, men nu är det dom på rehabcentret (fysioterapeuten) som vill att jag ska öka takten på träningen 2-3 ggr i veckan, tror kanske att det är det som nu ligger bakom detta, men vet inte. Ska ta det med henne på gymmet i morgon bitti, har inte varit ett dugg bättre idag heller. Dom på rehabcentret är ju så inne på att det är bra att träna och få upp pulsen,att man kommer må bättre, men jag vet inte ja, är inte så säker på det. Tror ibland inte dom riktigt förstår vad vi går igenom. Dom vill väl testa och se vad min kropp tål nu när dom snart ska komma med en bedömning i oktober, det är Försäkringskassan som vill ha denna bedömning så dom ska se vad dom ska göra med mig antagligen. Kram♥♥♥

      Gilla

      1. När kroppen är utmattad över en viss grad, skadar träningen kroppen. Du kan inte köra på med en tom tank vännen❤️

        Jag hade träningsförbud länge, en kort promenad runt kvarteret var till och med överväldigad för mig. Lyssna på din inre känsla, mår jag bra av det här eller ej?! Det är bara du själv som vet och känner av dina energinivåer❤️

        Styrkekram ❤️❤️❤️

        Gillad av 1 person

      2. Ja ska försöka förklara det för henne imorgon, tror inte heller det är bra för kroppen när den redan är utmattad, vet inte varför dom är så envisa med detta, antagligen för att en bedömning snart ska göras till F kassan. Kram ♥♥♥

        Gilla

Lämna en kommentar